9 Ekim 2013 Çarşamba

HAYAT TUHAF Kİ NE TUHAF SEVGİLİ OKUR.....

Hayat tuhaf be sevgili okur, tuhaf ki hem de ne tuhaf!!! Sen kalk 40'ından sonra, yarım yamalak olan İngilizce'ni tamam etmeye niyet et, senin konuşsun diye gözünün içine baktığın çocuğun, sana "anne" (pardon "annnaaaa") demeyi 37. ayında lütfetsin  ve sonra kalkıp anaokuluna başladığının üçüncü haftası "Dog" demeyi öğrensin!!! Güler misin, ağlar mısın? E be çocuğum madem bu kadar kolaydı bu İngilizce kelimeleri söylemek senin için, bilsek sana en bi İngilizinden dadı tutardık te bebeklikten :)))
Yani ezcümle Ali Deniz'le aynı anda İngilizce eğitimine başlıyoruz :)
İŞTE SİZE "DOG" DİYEN ÇOCUK VİDEOSU :)

video


Sonra sevgili okur, yine bir koca kişisine kızgınlık neticesi  gidip  kırkıldım :))) (Bu koca kişisine kızıp saç kestirme mevzuunu uzatırsam, 1 numaraya kadar gidecek sanırım kafam, çünkü bu sıralar epey bi kızasım var! Saç kestirme yerine başka bişey bulmam lazım galiba)   Dedim ki bu sefer Süleyman'a (Allah onu yamacımdan eksik etmesin, Beylikdüzü'nde bir kuaföre transfer olacak diye ödüm kopuyor :) ) "Daha kısa keselim!" Kesti o da, ama beni bir pişmanlık aldı kesim bitince, kısacık oldu diye bi üzüldüm ama bu üzülme ne kadar sürdü dersin; 10 saniye :)  Dedim ki "Ne üzülüyosun kızım yaaa, kökü sende değil mi?" Sonra neticeyi beğendim, herkesler de çok beğendi, bakalım sen ne diyeceksin bu sefer?
Bence sen bu fotoğrafa iyi bak, çok da uzak olmayan bir zamanda, beni bu halimle tekrar göreceksin çünkü ;) Bu kadar diyim sana ;)) 
Merak ettin di mi elbisemi, sen göremiyorsun ama üstünde renk renk matruşkalar var :)) Koton'dan aldım, indirimden, çok ucuza, çok bayılarak, bayramlık niyetine :))) Bi dene şansını istersen, başka bir rengi daha var üstelik :) 
*****
Tezgahın altındaki 5 litrelik atık yağ şişemiz doldu :) Belediyeden gelip alacaklar bugün yarın :) Teslim töreni yapasım var o kadar gururluyum :) Ve Aysel'in dediğine göre böyle atık yağ biriktirip verenlere 1 lt.'lik sıvı yağ hediye ediyorlarmış, benden söylemesi :)))
*****
E o zaman size mutlu ÇARŞAMBALAR diyeyim, benden -şimdilik- bu kadar :)



BU DA BONUS :)

45 yorum:

  1. Elbise çok güzel,sen çok güzelsin arkadaşım..Saçın çok yakışmış..Bende uzun saç kullanamıyanlardanım,azıcık uzasın kestiririm..Üzülme,dediğini gibi kökü sende nasıl olsa..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler Bağnucum, o senin güzelliğin, saçla, elbiseyle azcık havamızı değiştirmeye çalışıyoruz işte :)
      Uzun senelerdir hep omuzlarımda saçlarım, daha fazla uzatmaya dayanamıyorum, sabrım yetmiyor bir türlü ve bence de bana kısa saç daha çok yakışıyor :)
      ;) Sağol, sevgiler :)

      Sil
  2. Çok beğendim , güzel olmuş.. Saç kestirme işini sorma , bende bugün yarın kestiririm heralde çok sıkıntı geldi.Boyu omuzlarıma geldi ya çok bile oldu... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kestir gitsin Esra :) Nasıl rahatlıyor insan kuşlar gibi :))
      teşekkür ederim, herkes beğenmiş :))) Bi mutlu oldum yorumlarınızdan bi mutlu anlatamam :)
      Sevgiler, sağol...

      Sil
  3. Saçın çok güzel, kısa saç daha modern bir hava veriyor ve gerçekten sana yakışmış, elbise işinden anlamam ama sen sevmişsin de almışsın ya, o yeter benceee :)
    Haa bu arada... çocuklar herşeyi bizden hızlı öğreniyorlar, tecrübeyle sabittir, sakın yarışmaya kalkma, kendini kötü hissedersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğendin di mi Banu Abla, seninkiler iyice kısacık, aslında biraz daha cesaretim olsa daha kısa bile kestiririm, ne kadar kısa, o kadar iyi :))
      Elbiseyi çok severek aldım ama azcık tombul gösterdi gibi, varsın olsun, giyeceğim yine de bayramda :)
      Ali Deniz bomba yaa, çok şaşırtıyor beni bu çocuk, inşallah İngilizceyle birlikte Türkçeyi de söker çocuğum...
      Öperim çok, selamlar :)

      Sil
  4. Saçın ve elbisen harika görünüyor.Güzele ne yakışmaz dimi ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, sağol :)
      Müjdeyi okudum az önce bloğunda, bir de burdan tebrik edeyim seni, çok sevindim :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Çok keyifli bir yazı, fotoğraftaki yüz çok neşeli bir o kadarda güzel :) Ayrıca anne demeyi beceremeyen Ali Deniz İngilizceyi daha çabuk öğreneceğe benziyor :) Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuba güzel yorumuna :) Siz sevgili okurlarımın güzel bakışındandır bütün güzelliğim :)))
      Ali Deniz Anne demeyi tam beceremezken İngilizce köpeği gayet güzel aksanıyla üstelik söyleyiverdi, bir anne için ne onur kırıcı bir durum di mi :)))
      Aminn, inşallah dediğin gibi olsun :)
      Sevgiler

      Sil
  6. Sevgili Esen, bu kısa saç mevzuunda çok benziyoruz, bence sana çok yakışmış kısa saç. Ben koca kişisine kızınca kendim elime makası alıp rastgele ve de çok kısa kesmiştim geçen sene. Neyse ki çabuk uzuyor. Elbise de çok yakışmış ama. Güle güle giy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ehil Keyif, kısa saç mevzuu önemli mevzuu ve görüyorum ki, senin gibi daha pek çok kişi kısa saçtan yana :)
      Seninki birazcık tehlikeliymiş yahu, o kadar kızmadım hiç galiba, yani aklımdan geçmedi hiç, benim aklıma gelen direk "Süleyman"ın yüzü oluyor :)
      Çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  7. Vallahi en az 5 yaş genç göstermiş bu saç seni.
    Yok sen her halinle güzelsin ama bu saç var ya bu saç...
    Maşallah!
    Hem kırkından sonra İngilizce öğrenmenin nesi şaşılası ki ben de öyle yaptım :) Öğrenmenin yaşı yok da öğretmenin yaşı var,misal ben öğretme işinden çok sıkıldım,emekli oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo, Nilgün öğretmenim çok teşekkürler, 37 oldum sayenizde, 42'ye iki gün kala :))
      Kısa saç beni ve eminim ki bütün kadınları daha genç gösteriyor ;)
      İngilizce kurslarına gitmişliğim var yaklaşık 15 yıl kadar önce :) Kaldığım yerden (ki o kaldığım yeri ben bile unuttum) devam edeyim istiyorum, inşallah istikrar gösterebilirim, öğrenebilirim kolaycacık :)
      Bir yerde öğretmekten ya da ne iş yapıyorsan ondan emekli olmalı ki, başka başka alanlara geçebilmeli, kendine dönüp bi durup gerçekten yavaşca, sakince yaşayabilmeli, ben de bu yüzden vakitlice emekli olmayı planlıyorum, inşallah tabii :)
      Yahu öğretmenim sizin branşınız neydi ki, ben niye İngilizce diye bildim ki öyleyse???

      Sil
    2. Türk dili ve edebiyatı öğretiyordum bir zamanlar Esenciğim

      Sil
    3. Oooo, süpermiş öğretmenim, benim alanım :) çok isterdim o alanda eğitim alabilmeyi :)

      Sil
  8. Canım ne keyifli bir yazı olmuş bu böyle eline sağlık :) Yerim ben o yakışıklı paşayı aman amann...
    Saçların çok hoş olmuş bence, elbise de harika, hava da güzel görünüyor... Daha ne olsun!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, bazen kısacık yazdığım yazılar daha keyifli oluyor :) Ki benim en kısa yazım da bu kadar kısa olabiliyor anca ;)
      Evet yaaa, hava da harikaydı ve manzaramız da elbet, boğaza nazır bir terasta çekilmek mi beni bunca güzel yaptı acaba, bak bilemedim şimdi :)

      Sil
  9. Bencede kısa saç çok yakışmış,elbisene 100tam puan:) güle güle giy. Ali Deniz çok tatlı maşallah.Eskiden Ana denirmiş ya bilirsin Annaa demesi gayet normal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nuraycım, elbiseye bayıldım ben de, keşke yakından gösterebilseydim matruşkaları size :))
      Ali Deniz çok tatlı bi kuzu gerçekten de, insan kendi çocuğuna böyle demez aslında di mi, yani kuzguna yavrusu şahin görünür misali :)
      Çok komik söylüyor, düzeltmiyorum da zaten, varsın eskiler gibi Annaaa diye seslensin :)
      Öperim çok :)

      Sil
  10. Saçın güzel olmuş sanada yakışmış :)) kesecek saç kalmasa kaynak yaptırırsın :)) kızdıkça bir boy daha uzatırısın:)) hep kestirecek değilsin ya birazda uzasın seni kızdıran faturayı görünce hayata birdaha kızdırmaz:))) bu arada benim de saçlarım belime kadar uzundu kısacık kestirdim oh dünya varmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler Meraklı :)
      Senin yöntem de süper :) Koca kişisi duymasın :)
      Ne büyük rahatlama di mi, hem de seninki kadar uzun saçlardan sonra, kuşlar gibi hafifliyor insan :) Daha da o kadar uzatmazsın sanırım bu rahatlığa alıştıktan sonra :)
      Sevgiler

      Sil
  11. Saçlar nefis olmuş niye üzüldün ki 10 saniye de olsa. Çok çok daha iyi olmuş inan. Elbise de cok yakışmış fotoğraf da şahane. Ali Deniz e de ingilizce eğitiminde başarılar dilerim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun üzülmüşüm di mi, ne gerek var koskoca 10 saniyeni üzüntüyle geçirmeye :)
      Sağol canım, sen de kısa saç sevenlerden olarak, seni de tebrik ediyorum :)
      Fotoğrafı arkadaşım Nurtaç çekti, ona teşekkür etmeyi unutmuşum, onu fotoğrafçım ilan ediyorum :) Kendisine de buradan teşekkür ediyorum :)
      Ali Deniz beni sollayacak gibi, konuşsun da, varsın dog da kalsın İngilizcesi :)
      Öperim çok....

      Sil
  12. saclar muthis olmus bayildim , atik yag konusunda gsterdiginiz hassasiyetten dolayi ayrica ve cok cok tebrik ediyorum sizi :) selamlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben de bayıldım sonra sonra Hacercim :)
      Atık yağ konusunda çok gururluyum, çoook :) Yeniden başlayacağım toplamaya ;)
      Sevgiler, selamlar, Etkaya öpücükler ;)

      Sil
  13. çok güzel elbise, ben de bi bakayım :) Sizde manken gibisiniz, "uzun zamandır işlerin yoğunluğundan yazamıyorum" diyebileceğim bir işim oldu ya artık rayına oturana kadar böyle :)
    Şarkı müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak tabii Hilacim, bir de füme renklisi vardı, o da çok güzeldi. Manken gibi derken, büyük beden mankeni gibi demek istedin sanırım :)))
      Ne kadar sevindim bilsen, hayırlı uğurlu olsun yeni işin, inşallah uzun süreli, huzurlu olsun hep...
      Varsın az yorum yaz sen ;)
      Şarkı senin olsun :)
      Öperim

      Sil
  14. Elbisende çok güzel ,saçlarında...Ali Denizde çok tatlı,postunda...SÜPERSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serpilcim :) Sen de çok güzelsin, inan :) Yaptıkların da ayrı bi güzel :) Onlardan biri de bugün gelmiş kargoyla, görmek için sabırsızlanıyorum, bir kez daha sağol :)
      Öperim çok

      Sil
  15. saçlar süper olmuş. Juliette liked :))) eee ingilizce öğreniyorsun sonuçta ;)
    atık yağ konusundaki başarını tebrik ederim. bende bir ara başladım ama 2 senede 250 gr bile olmadı. kızartma yerine diğer pişirme yöntemlerini tercih ediyorum çünkü.
    yeni saç modelin ve matruşkalı elbisenle keyifli günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Thank youuu Lovely Juliette, I liked your yorums :))))
      Yes, I'm learning English and I 'm very very happy because you and the other "lovely reader" are very helpfull :)) (Of cours a lot of mistake this part, but you don't forget, "I'm only pure student" :))))
      Ok, than :)
      Atık yağ konusunda bizde potansiyel çok çünkü bizim kuzular mücver sever (yağda kızarmışını), patatesli yumurta sever, balıkları da yağda kızartırız ayıptır sorması :)))
      Yeminle o 5 litrelik pet şişeyi fotoğraflayıp size gösteresim geldi ama görüntü berbat diye vazgeçtim :))
      Çok teşekkürler, keyifli günler sana da Sevgili Juliette :)))

      Sil
    2. And than Sevgili Juliette, I wrote "poor", not "pure" you look again, you see ;)

      Sil
  16. Her kızdığında böyle güzelleşeceksen koca kişisi sana hiç huzur vermez, söyliyim :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Çok güldüm yorumuna, vermiyor zaten, vermesin, her seferinde tufaya düşecek halim yok :)))
      Bir müddet ne kadar kızdırırsa kızdırsın kesmeyeceğim saçımı :)))
      komik misin sen Tuğba :)
      Öperim

      Sil
  17. Haklisin cok cabuk kestirdin yine ama sanirim cabuk uzuyor,olsun,kökü bizde,ama yinede ilk anda insan bi an üzülüyor, bende simdi daha kisa kestirmedigime kiziyorum,uzadi bile...

    Oglan cok tatli, siz yanlis yapmissiniz,onun Ingilizce egitim alasi varmis!öptüm cok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, haklısın, yaz başında falandı galiba, yani birkaç ay önce topu topu ama duramadım, dayanamadım, bi de uzadıkça toplamaya başlıyorum, o mandal tokalar da başımı acıtıyor... En bi güzel kestir gitsin :)
      Yaaa, biz 38 ay boyunca bilememişiz, görememişiz oğlandaki potansiyeli :)) Bakalım devamı nasıl gelecek, öperim Serpilcim, sevgiler, teşekkürler :)

      Sil
  18. aaaaa çok güzel olmuş hiç dert etme ben de bayıldım saçlarına. I'm sure you will be a great student and you will reply the English comments very soon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim Semoş, ben de sevdim sonradan ;)
      I'm not sure, if you look at my answers to Juliette (up pls) but I hope of course :)))
      Thank youuuuuuu :))

      Sil
  19. Ali Deniz pek şirin ,pek güzel .sen sorunca dog demiyorda baba sorunca hemen cevabı nasıl yapıştırıyor. baba otoritesinin gücü böyle bir şey işte :).Ali deniz ,bence konuşmayı biliyor da işine gelmiyor ,belki çocuk psikiyatrist olacak ilerde, konuşan değil dinleyen olacak kim bilir. bu az ve öz konuşmanın vardır bir sebebi.
    Saçların yakışmış .kadınlar kocaya her kızdıklarında saç kestiriyorsa kel kalırlar canım. sen saçını değil keçeyi kes ne olur ne olmaz bundan sonra.
    elbisen yakışmış otantik bir deseni var güle güle giy :)
    Sevgiler...
    Benimde ingilizce bilmem şart !! bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, bin kez söyle diyorum cevap yok, babası sorunca derhal cevap veriyor :) Haklısın baba otoritesi sanırım bu ;)
      Ali Deniz yavaş yavaş açılıyor gibi, tatilde de şaşırttı bizi ara ara :) Var mı sebebi ilerde görücez bakalım Filiz Teyzesi, inşallah birlikte şahit oluruz o günlerine :)
      :))) Çok güldüm saç yorumuna, haklısın vallahi, ben saç yerine keçeye yöneleyim kızdıkça :))
      Sağol canım, giydim bayramda güle güle :)) İngilizce'ye niyet ettim ama bakalım nasıl olacak, sen de öğren bence ;)
      Öperim :)

      Sil
  20. Esen Anna anna gidiyor Deniz ama seninde dediğin gibi Dog diyorya bir nefeste çıkıyor :) çok şeker ya maşallah. Bu arada o ses seninse çok güzel onuda söyleyeyim :)
    Şimdi gelelim saçlara, yemin ederim eşin seni daha çok kızdırıcak gibi görünüyor :) baktı her boy yakışıyor Esen!e bu işin sonu 2 numaraya kadar gider haberin olsun :)
    Gerçekten çok yakışmış saçların bu vesileyle kısa saçlarında sana yakıştığını görmüş oldun. Ve elbise ve matruşkalı elbise harika. Bütün olarak çok güzel görünüyorsun güle güle giy.
    Mutlu bir bayram diliyorum eşin çocukların ve tüm sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdesin Aslı Aslı :))) İki bayram arası post makbul değil diye mi düşündün de bu kadar ara verdin, bakayım bakalım yazdın mı yeni bişeyler :)
      Ali Deniz mankiyyyy de diyor ama dankiyyyyy olarak :)) Hayvanlardan başladı, hayırlısı bakalım :) Gelişmelerden haberdar ederim sizleri :) O benim sesim ama değil gibi, çok yabancıyım sesime, 10marifet'in videosuna çıkmıştım hani, şimdi yayında yok gerçi, hani meşhur olmuştum!!!, o zaman da başkası konuşuyor gibi hissetmiştim izlerken :))
      Saçlarımdan pek memnunum vallahi, iltifatına teşekkür ederim de bunlardan onun haberi yok ki, okumuyor da artık bloğumu :)) (Okumasın da boşver, dedikodu yapıyoruz şurda azcık)
      Teşekkürler güzel yorumun için Aslı Aslı :) Sesini duyduğuma sevindim :) Ara ara yaz e mi, mümkünse sık sık yaz aslında sen, seviyorum çünkü seni okumayı, hem bak ne çok merak edenin varmış gördün mü :))
      Geçmiş bayramın mübarek olsun diyeyim o vakit eskilerin deyişiyle ben de :)
      Sevgiler...

      Sil
  21. saçlarını güle güle kullan çok yakışmış canım. hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler, herkesler beğendi saçımı, ne güzel :))
      Bayramınızı kutlayamadım :( İnternet yoktu, post yazamadım...
      Teşekkürler dishekuş, geçmiş bayramın kutlu olsun senin de :)
      Sevgiler

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.