30 Kasım 2012 Cuma

GÜZELİM CUMA AŞKINA NEHİR'DEN İNCİLER...

Dedi ki tam uyumak üzereyken, "Anne bugün niye Keman Kursu'na gitmedim" İçimden; "Sanki bayılıyosun kursa, sen değil misin kaç gündür, 'Zevk almıyorum keman öğrenmekten, gitmek istemiyorum artık' diyen" Dışımdan "Çünkü misafirlerimiz vardı ya  kuzum, e onlar varken, kursa götüremezdim seni ayıp olurdu" E anne sen de deseydin ki misafirlere "Aşurelerinizi yediniz, sohbet de ettik, şimdi lütfen gider misiniz,  benim kızımı kursa götürmem lazım" İçimden: "Muhahahahaaa" dışımdan: "Olur mu kızım öyle şey, ayıp değil mi, söylenir mi böyle hiç" "Niye ayıp olsun anne, söylenir tabii..."

*******
Sınıfta sınıf başkanlığı seçimi yapıldı sene başında, Nehir'in anlattıklarından anladığım kadarıyla gayet profesyonelce hem de! Toprak başkan, Teoman yardımcı seçilmiş ama Teoman sonradan istemediği için üçüncü en fazla oy alan Aleyna başkan yardımcısı olmuş, hem de tam 8 oy almış ve böylece de Nehir'in seçtiği iki kişi kazanmış olmuş, çok mutluymuş bu durumdan Nehir hanım :)
Bunları aylardır dinliyorum da dün akşam uyumadan evvel klasik sohbetimizde Nehir dedi ki, "Anne bizim sınıf beyaz bayrak kazandı, okuldaki en temiz sınıf seçildi, eğer beş kez beyaz bayrak alabilirsek, hediye olarak bizi geziye götüreceklermiş. Ben de durmadan sınıfı süpürüyorum temiz olsun diye",
"Kızım paralamasana kendini, durmadan sınıf mı süpürülür!"
Sadece ben değil anne bazenler Şimal de süpürüyo. Toprak da demişti zaten başkanlık seçimi için "Beyaz Bayrak kazandırıcam sınıfa, çöpleri süpürücem diye" Anne Toprak kendini çok güzel anlattı başkan seçilebilmek için, yazmış herşeyi hatta kardeşini bile yazmış. Hem çikolata falan da dağıtmadı (O seçim kampanyasında yoktu demek ki!)  :))))

*******
Doğum gününde babası saat almıştı Nehir'e, saati öğrenme çalışmaları sırasında, sürekli koluna baktı durdu,
"Saat kaç şimdi kızım"
"2'ye 60 dakika var anne" ;)

*******
Snox ve Mnox'u epeydir boşlayan, odasındaki yataklarında uykuda unutan Nehir'e, "Noldu kızım senin ayıcıklar, unuttun gitti yataklarında" "Yok anne, onlar Antalya'ya gittiler ananelerine, ordan da İzmir'e gidecekler teyzelerine, onlar çok uzun bi tatile çıktılar anne, ordan mektup yazdılar bana, iyilermiş, seni de çok özlemişler"
"Beni mi, niye ki?"
"Çünkü sen onlara hep yemek veriyomuşsun!" ;))

*******

Bu yazının birinci bonusu "Kırmızı Kazak", Nehir'in sakladığım kırmızı kazağı kardeşine de çok yakışmamış mı :)






Güzelim Cuma aşkına ikinci bonus da Nehir'in pullu, payetli, ışıltılı tişörtü... Böyle ışıklı ışıklı, neşeli  bir cuma ve ardından da hafta sonu olsun muuuuu??



20 yorum:

  1. Bayıldım muhabbetlerinize, bu yeni nesil cin gibi maşallah, insanın ağzını açık bırakıyor:)Mankenler güzel ya, kırmızı kazak, ışıltılı bluz ne giyseler yakışır:))Mutlu cumalar ve haftasonları:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ne ki, eski Nehir'den İnciler çok daha komik, fırsatın olursa bakarsın ÇokoPrensin Annesi :))
      Teşekkürler, biz giysek komik olur da çocuk olunca ne giyseler yakışıyo kuzulara :)))
      Mutlu, musmutlu cumalar ve hafta sonları size de ;)

      Sil
  2. Esen'ciğim yine keyifle okuduğum bir yazı olmuş.Nehir'in Snox ve Mnox 'u tatile göndermesine çok güldüm nasıl bir hayal dünyasıdır bu maşallah Allahta onu hep güldürsün.Tişörte çok yakışmış öpüyorum onu yanaklarından.Sevgilerimle..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdi valla hayvancıkları upuzun bir tatile, çok üçkağıtçı bi kız, vazgeçtim onlardan demiyo da, kıvırıp duruyo :)))
      Hayal dünyasını ben de çok merak ediyorum ve biraz da bu yüzden bu hikayelerin devamını soruyorum sürekli ona :)) Çocukları bizden ayıran da bu sanırım, ilk paragraftaki açıksözlülük ve hayalgüçlerinin zenginliği ;)
      Aminnn, Allah hepimizi evladından güldürsün Mehtap ablacım...
      Ben de seni öpüyorum yanaklarından, hem kendi hem de Nehir yerine :)
      Mutlu haftasonları :)

      Sil
  3. çocukların böyle tatlı tatlı bir şeyler anlatmasına bayılıyorum. benim yeğenim de anlatılacak bir şey oldu mu, beni arar ,filiz hala bugün ne oldu biliyormusun diye başlar, her detayı anlatır. haberleri abimden değil de yeğenimden alıyorum, en küçük detayına kadar anlatır.anlatak bir şey yoksa da telefona gelmez, ben de derim ki demek yeni anılar yok anlatacak.
    bu yeni nesil çok akıllı ,şimdiden politikaya atılmışlar, seçim kampanyası yürütüyorlar.
    zevkle okudum, aile sıcaklığı olan yazıyı.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz, e madem böyle bir yeğenin var neden yazmıyorsun bize :) Çok eğlenceli olacağına eminim...
      Toprağın seçim kampanyası kızımı çok etkilemiş laf aramızda :)
      Teşekkürler, var mı bloğumdan bir dileğin? :)

      Sil
    2. en önemli şeyi unutmuşum iyiki hatırlattın Esen Can :) dilek dilemeyi nasıl unuturum yahuuuu!!
      önümüzdeki günlerde bir örgü yarışması başlayacak, çok güzel bir fikir bulmayı ve de bu fikri çok güzel uygulamayı diliyorum. ve tabii birinci olmayı diliyorum .sevgili melek dileğimi duy lütfen!! acil dilekler bölümünde yer alsın lütfen bu dileğim :)
      sevgili Esen , yeğenlerim var da, ben senin gibi yazamam sanırım, sende bir anne sıcaklığı var, o geçiyor yazılarına. ben de teyzelik ve halalık sıfatı var, annelikle boy bile ölçüşemez benim bu sıfatlar.
      anne olmak ve 24 saat çocuklarla yaşamak gerek ki, senin gibi anılar biriktireyim. şu her şeyini anlatan yeğenim Erzurum'da ,arada binlerce kilometre var. ancak , telefondan onun maceralarını dinleyebiliyorum. yanımda olsa daha güzel olurdu ama işte kısmet.
      Allah, tüm çocukları, tüm şerlerden korusun. Aminn















      Sil
    3. Dileğin tez zamanda gerçekleşir inşallah, ben blog perilerime emirlerimi verdim :))
      eminim çok güzel bir örgüyle katılacaksın yarışmaya, bloğundan takip edicem :))
      İnan bana, anne olmadan da anneymiş gibi zaten bütün kadınlar, annelik kadınlara özgü bişey ama anne olmadan da bu duyguları hisseden pek çok kadın tanıyorum, bize kodlanmış bir özellik, doğuralım ya da doğurmayalım ;) O yüzden ben senin dilinden çocukların hikayelerini dinlemeyi çok isterdim eminim benden daha iyi anlatırsın :)

      Ve kocaman bir aminnnn...

      Sil
  4. 2 ye 60 dakika var :D
    çok güldüm vallahi :)

    süper zeka şimdiki çocuklar maşaAllah...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok gülüyorum ve hiç unutmayalım diye de zaptırapt altına alıyorum bunları :)
      Teşekkürler, sevgiler de...

      Sil
  5. Ben bu Nehir hanımı görüp de konuşmazsam çatlarım. O halis mulis görüntünün altında; ne saklıyor büyük meraktayım. Sınıfı süpürme işini sevdim; bizim ev de beyaz bayrak ister; gelmez mi ki bize de? Söz beyaz bayrak alalım bizden de tatil bonusu var!

    Şnox ve Mnox tatile gidince; ayıla bayıla alınan kızak-ında papucu dama atıldı demi??

    Ben olsam kızak-ı yılbaşı dekorasyonuna dahil eder; papuçları atılan ayıcıkları da biraz yılbaşı havasına sokar; onlara "hayata dönüş operasyonu" yapardım - tabii ben olsam :))))

    Güzel bir haftasonu sizlerin olsun efendim...

    Sevgilerimle,

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Nehir hanımla tez zamanda tanışacaksınız inşallah :)
      Çok haklısınız valla Nurdan hanım, o kızağın Nehirdeki miadı dolmuş ;) Çok iyi fikir, derhal yılbaşı temasıyla değerlendirilecek :)
      Teşekkürler her daim, kıymetli fikirler için ;)
      Sevi ve selamla...

      Sil
  6. ah bu çocuklar,onlara aramızdaki diyalogların tamamını yazmaya blog mu dayanır,maşallah çok akıllı :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Dayanmaz valla, ben aralarından seçmeye çalışıyorum en komiklerini :)
      Çok teşekkürler :) anne eli gibi ve hoş-gel-din ;)

      Sil
  7. Esen' cim ellerine sağlık, sen bu çocukları da çok komik yapmışsın kendin gibi :)) Çok gülüyorum Nehir' e ama haklı olduğu noktalar da var aslına bakarsan... "Şimdi lütfen gider misiniz?" :)))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ülkercim sen bi bekle az, bi dillenmeye başlasın kuzu, bak senden de ne "Lara'dan İnciler" çıkacak :)))
      Nehir haklı ama söyleyişini bi duysaydım, koptum resmen, kibar kibar, o söylemeye, misafir cümlenin sonunu beklemeden gider zaten :)) Fark şu ki, çocuklar söyleyince olan, biz söyleyincce "cızzzz", büyüdük malesef :(

      Sil
  8. Çok sevimliler, nazar değmesin. :] Okurken çok güldüm.:]

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, çok sevimliler hatta bazen o kadar sevimliler ki tadlarıdan yenmiyolar :)) Misal bugün :( Bazen beter olsalar da, çok eğlenceliler, çok sevilesiler, çok canlar çocuklar :)
      Sevgiler Burcu...

      Sil
  9. zehra aydoğan7 Aralık 2012 00:48

    Saat 1 diye herkes söyler,2 ye 60 dk.çok daha orjinal beyin jimnastiği yaptırıyor işte ...))
    Öncelik her zaman çocukların olmalı ,Nehircim haklı anne-kız partilerinede vakit kalmalı,ama lütfen gidermisinizi Nehir söylesin bari ...)

    Bayılıyorum Nehir in hayal gücüne ve laflarına .
    Kırmızı kazak nede güzel yakışmış ikisinede ayrı ayrı .

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :))) Söylemesin bence Zehra Teyzesi ;)
      Sakladığım nadir şeylerden biri bu kazak, çok severek giydirmiştim, şimdi de Ali Deniz giyiyor ;)
      Sağol canım, bakalım Ali Deniz'den İnciler'i ne zaman yapıcaz ;)

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.