20 Mayıs 2014 Salı

ÇEKİLİŞ SONUCU



Bu dar günlerde, kapkara günlerde pek bir yersiz oldu sanırım ama  söz verdiğim üzere, bir çekilişi daha nihayete erdirdik. Çok teşekkürler katılan herkese. Yorumlarda yazdıklarınızla beni zenginleştirdiniz, tavsiyelerinizi dikkate alacağım... Yorumların hepsinden oluşan bir post hazırlayacağım, o postta toplu olarak okuyacağız sizden bana gelenleri, ben de zaman zaman başvuracağım bu güzel kaynağa ...
Şimdi; gelelim anafikre, bu çekilişin kazananı da maalesef sadece bir kişiydi. Nehir'in elindeki kağıttan da okuduğunuz üzere, talihli "Rengarenk Daphne" kendisini tebrik ediyorum huzurlarınızda ve hediyelerini güle güle kullanmasını temenni ediyorum.
Üzülme sevgili okur, bloğum varoldukça ben sana daha ne çekilişler yaparım :) Hem bu çanta ne ki, o zaman gör sen bin kat daha güzelini hediye ederim sana :)
Aslında videoya da çektim çekiliş anını, yani çektim sandım, meğersem çekememişim :( Bu sefer koca kişisinden yardım istemeden kendim çekeyim dedim ama sonuç elbette yine hüsran :( Çünkü yaradan beni bu dünyaya yollarken, beynime bir parçayı eksik koymuş. Aslında çok mühim olan o "matematik, fen bilimleri, teknolojiyi kullanma becerisi" çipinin eksikliğinden benim bu halim :(( Neyse, böyle manyak manyak konuşmayayım da şimdi halime "bin şükür" diyeyim yine ben, bin şükür verdiklerine ve vermediklerine...


KAL SAĞLICAKLA...

14 yorum:

  1. Üzüldüm ben kazanmadım diye. Sevindim 1kişi mutlu oldu sonunda. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert ettiğin şeye bak Aynur Yusif, yine yaparız :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullanılsın, tebrikler Rengarenk Daphne :))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Rica ediyorum ben de, güle güle kullanın :)

      Sil
  4. Zaten sayılmaz ki bu sefer, ben kaçırdım, bi daa, bi daa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle dediydim ben de Elif kaçırdı, bunu saymayalım diye ;) Yapıcaz tabii yenisini :)

      Sil
  5. Güle güle kullansın Rengarenk daphne hediyelerini. Dediğin gibi " bin şükür verdiklerine ve vermediklerine"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esracım, inşallah :)
      Öyle vallahi, düsturum bu benim, vermedikleri için de elbet bir bildiği var, hikmetinden sual olunmaz ;)
      Öperim canım...

      Sil
  6. Güle güle kullanın :)) gönlüne sağlık ESENCİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekercim, öperim çok :)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullansın. benimde varki bu çantalardan :)) Hemde en güzellerinden biri:))

    YanıtlaSil
  8. hımmm.. kendi adıma üzülmüş olmakla birlikte bu güzel eşyaların yeni sahibi için sevinmiş bulunmaktayım :)

    YanıtlaSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.