30 Mayıs 2013 Perşembe

ERGUVAN GÜZELİ....

Sen bi uyu canım blogcuğum, ben bi durayım. Sen uyurken,ben bi kendime bakayım... Bakalım bakalım benin hevesim geri gelecek mi, yazmayı, anlatmayı yine eskisi kadar isteyecek miyim?... Kendimden, koca kişisinden, çocuklarımdan, kısacası en bi  "özel" hayatımdan bu kadar bahsetmeden durabilecek miyim. Sadece güzide el işlerimi gösterip size, altına iki satır açıklama ile yetinebilecek miyim, yoksa bir müddet sonra, o da kesmeyip ben gibi bir blog gevezesini, toptan mı "Eyvallah, güzeldi ama bitti canım blog!" mu diyeceğim sana...
Tabii ki yazmadığım zamanlarda da elbet büyük bir iştahla keçe de yapacağım, etamin de, motif de, örgü de, dantel de... Yaptıklarımı dikeceğim, birleştireceğim, o aslında çok da bilemediğim nakışla keçeyi, keçeyle etamini, etaminle kumaşı, kumaşla motifi velhasıl topyekün hepsini kardeş kardeş, uyum içinde bir araya getireceğim ve bunları size kâh facebook'tan kâh blogdan göstereceğim... Şurası kesin ki artık çok anlat(a)mayacağım, o yüzden de daha aralıklı yayın yapacağım...
Bana "Anlatma bu kadar her şeyi!" diyen koca kişisine ve canım Elif'e uyarak anlatmayacağım...
Şimdi sevgili okur vakit İstanbul için erguvan vaktini henüz geçmişken, buyrun size bir ERGUVAN GÜZELİ :)

Sevgili Okur, bilir misin bu minicik magneti yapabilmek için ben kaç kez iğne batırdım?

Tam 650 kez iğneyi batırıp çıkardım bu keçeye, başparmağım acımaya başladı artık sonuna doğru...
O yüzden küçümseme sakın e mi sevgili okur , sakın deme "Ne var ki bunda!"diye;) 

SON OLARAK DE BANA VELİNİMETİM OLAN SEVGİLİ OKUR, "YAZISIZ POST İŞE YARAMAZ, KAPAT BU BLOĞU SEN" Mİ, YOKSA "YAPTIKLARINI GÖSTER YETER" Mİ?

BONUSSS

25 yorum:

  1. Ben tüm gençliğini ya siyah ya beyaz diye geçirip, orta yaşlılıkta griyi tanıyan biri olarak, artık "ya tamam, ya devam" gibi net cümleler kuramıyorum. Hayat artık "pilav üstü az kuru" falan gibi çeşitlemeli benim için. O yüzden oyum da elişi üstü az dedikodu, yanına bir tutam espri, sos olarak biraz bonus fotoğraf, falan filan, ortaya karışık yani..Hayat gibi...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğün gibi ben de kuramıyorum Elifçim :(
      Senin felsefen ne güzelmiş öyle "pilav üstü az kuru" :)) Çok sevdim vallahi :)
      Senin oyun var ya 10 oy sayıldı bile :) Eskisi gibi devam diyorsun yani, tam benim yayınları tarif etmişsin :))
      Resim çok olsun, yazı az diye başladığım postlarda bile bi dünya laf ediyorum, kendimi alamıyorum :( Yani sanıyorum sen kazandın ;) Daha genel olacak belki anlattıklarım ama yine anlatacağım ;)
      Sağol arkadaşım...

      Sil
  2. öncelikle son sorudan başlayayım. ayıdan dost, yazısız post olmaz !!benim yazısız postlarım politikacıların mitingi gibi pek sıkıcı, sen bana benzeme Esen !
    erguvan ağacının güzelliğine mi şaşırsam, yoksa iğneyi batırıp çıkarma işlemini saydığına mı şaşırsam bilemedim yani :)
    muhteşem olmuş sonuç, 650 kere maşallah !!!
    ellerine sağlık :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ayıdan dost olur elbet Filizcim yaaa :)) Güldürdün beni, senin yaptıkların çok güzel zaten, yazılı ya da yazısız...
      O sayıyı sonradan çıkardım üstündeki tomurcuklardan ve diğer dikişlerden sayarak, çok merak ettim çünkü sayısını, üç akşamda bitiremedim bu minicik işi :(
      Beğendiğine sevindim canım, sağol...

      Sil
  3. Çok güzel erguvan ellerine sağlık sevgili Esen. Bayağı uğraşmışsın 650 kez iğne batıp çıkmak:) Postlara gelince ben zaten postlarımda çok fazla yazamıyorum:(

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bu ağacın başka renklerini de yapmıştım iki tane ama bu seferki, İstanbul'un simgesi erguvanlar olsun istedim, renklerini öyle seçmeye çalıştım ama daha pembeli olmalıydı belki :)
      Çok uğraştım sahiden de İlknur ama değdi galiba ;)
      Postlara gelince, ben de yazmadan duramıyorum, yok mudur ortası?
      Sevgiler, teşekkürler çok :)

      Sil
  4. Muhteşem bir çalışma olmuş ki küçük ama büyük bir iş çıkarmışsınız.sevgiler...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, küçücük gerçekten de ama zahmetli azcık, ben de böyle küçük ama özel işleri seviyorum :) Bu keçeye nakışla ağaç işi de çok sardı beni, bakalım belki devamı gelir ;)
      Teşekkür ederim güzel yorumunuza :) Sevgiler...

      Sil
  5. 'Emeğine sağlık Esencim'çok basit kalacak bu şaheserinin yanında ama gerçekten,yürekten eline sağlık..Aile arasına girilmez ama fikrimizi sormuşsun;çok özel birşey anlattığını hatırlamıyorum.Belki de özel anlayışı günümüzde çok değişti.Artık özel hayat ,günlük hayatta ne yaptığın ya da nasıl yaptığın değil de büyük aile sırları olarak kaldı gibi.Kısacası 'aa Esen ne kadar özele girmiş'dediğim hiçbir yazın olmadı,şahsi fikrim bu naçizane:)Sen çok tatlı bir kadınsın.)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :)) Yok be Tubacım, şaheser değil ama güzel :) çok sağol, beğenmene çok sevindim, sen keçelere ara verdin galiba, ya da ben mi kaçırdım acaba?
      Çok özel olmasa da, ara ara fazla detaylara giriyorum galiba, yoksa aile sırlarımız bizde saklı :) Bir de çoğu kimsenin söylemeye çekindiği şeyleri söylemekten kaçınmıyorum, çünkü biliyorum ki herkesin bir takım defosu, falsolu bir yanı var, e benim de var, hem de bolca...
      Bak şimdi bana tatlı demişsin ama o tatlı dediğin kadın, bugünkü postuna yorum yazarken, "Geçmiş olsun kuzuya çok" demeyi unuttu :(
      Öperim, sevgiler tubanne :)

      Sil
    2. Teşekkürler Esencim,keçeye ara verdim;Ege'den dolayı yapamıyorum.Bugün 3müz de hastayız.Çocukla ne kadar zor oluyor grip:(Çok öpüyorum canım,baykuş keseni de gördüm çok şirin olmuş:)Ülkemiz için de bir an evvel ferahlık diliyorum,çok üzülüyorum:(

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun size Tubacım, dikkat edin kendinize, çabucak iyileşin inşallah... Benim de hiç keyfim yok kaç gündür, başımda bir deli ağrı :((
      Keçeler dursun sen kuzuyla ilgilen şimdi, günü gelecektir elbet yine yaparsın canım...
      Umarım çabucak düzelsin memleketin hali, huzura erelim çabucak...

      Sil
  6. Aaa ne diyeceğimi bilemedim şimdi. Yazılarını öyle zevkle okuyorum ki...İlk satırlarda bir an blogu bırakacakmış sın telaşına kapıldım neyse ki Allah'a şükür öyle değilmiş, sadece biraz kısalacakmış;) Di mi birazcık...

    Erguvan ağacın ne kadar güzel olmuş Esen'ciğim. Aynen Filiz gibi ben de 650 kere maşallah diyeceğim, ne kadar zahmetli bir işmiş, ellerine sağlık.



    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Gülden hanımcım, çok naziksiniz :)
      Bloğu bırakmayı şimdilik düşünmüyorum ama zaman ne gösterir bilmiyorum, yazmayı çok sevmeme rağmen, biraz daha az yazmak, daha az anlatmak gerektiğini düşünüyorum, zor olacak ama belki daha genel şeyler üzerinden anlatırım...
      Evet, birazcık :)
      Erguvan rengine bayılıyorum, o renk ip buldum ve çok sevindim, çok zevkle yaptım bu ağacı, 650 ne korkunç bir sayı di mi, ama hani siz de demiştiniz ya, yaptığınız minicik bir işte bile yüzlerce boncuk kullandığınızı, el emeği olan işler hep azcık zahmetli, sonucu da o oranda güzel :)
      Teşekkürler, öperim çok...

      Sil
  7. Şu an gözlerim kocaman açılmış 650 sayısına kilitlenmiş durumdayım, sabırlı insansın vesselam, sonuç süper ötesi olmuş, ellerine sağlık:)
    Ama ben senin yazım tarzını çok seviyorum ki, çok doğal, çok içten insanı okumaya teşvik eden bir üslubun var, aile kararlarınıza karışamayız ama benim gönlüm yazmandan yana;)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

      Sil
    2. Hatlar karıştı, bir daha yazayım :)
      650 değil 655 aslında çokoprensin annesi :)Sabırlıyım ama sonunda pes ettim "Yeter uleyynn" dedim :)
      Ben senin de tarzını çok seviyorum ve sen çok az yazıyorsun, lütfen daha çok yaz :)
      Desteğin çok kıymetli benim için, sağol ÇokoPrensin annesi :)
      Öperim.....

      Sil
  8. Çok emekle yapıldığı belli gerçekten:) eline sağlık, çok çok güzel olmuş. Sakın sakın kapatma bloğunu, sabah sabah ağlayasım geldi bak. Gitme bi yerlere sen yaptıklarını paylaş, gene bişeyler iliştirirsin kıyısına bucağına belki:))biz gene alırız senden haberleri:))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Üç akşamda bitirdim moriçe bu minicik şeyi :) Çok teşekkür ederim...
      Yok kapatmıycam bloğumu, yaptıklarımı paylaşıp, az az yazmak niyetim ama bilmiyorum kendimi tutabilir miyim ;)
      Çok, çok sağol moriçe, sevgiler :)

      Sil
  9. Mutluluğun, huzurun neyi gerektiriyorsa o Esen' cim. En doğrusunu sen bilirsin.
    Anlatmak istediklerin için biz her zaman buradayız (mailler de var hem) ama sen yapmaya ve göstermeye devam et.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel demişsin Ülkercim, bu sıralar azcık enerjim düşük moda deyimle :))
      Elbet çıkar inşallah, elbet yaparım, gösteririm... Doğru diyosun blog olmazsa mailim var, telefonum var :) Faksım bile var ;)
      öperim...

      Sil
  10. Esencim senden duymak istemediğim şeyler bunlar, o kadar enerji dolusun ki blogu bıraksan site açman lazım, seni ancak karşılar:) Kafamı dinlicem, ara vericem dersen o ayrı tabi, belki izin verebiliriz:) Küçücük bir işte bile ne kadar emek var değil mi canım, ellerin dert görmesin. Bu arada sana attığım mesajı lütfen aldığını söyle, çağrı falan gelmeyince yanlış bi numaraya gönderdiğimi düşünmeye başladım, bi de kendimi sapık gibi hissettim:)

    YanıtlayınSil
  11. :))) Çok güldüm yorumuna, baştan sona çok güldüm, demek bana lazım gelen bir site :))
    Sağol Baharcım, yazıda da söyledim, beni sizler varettiniz :) Sizin eserinizin ben şekerim :)
    Kafamı dinliycem zaten, haziran ortasında izne çıkıyorum te ramazana kadar :))
    Yalova'dayız tatilde, internetten uzakta, dolayısıyla blogdan da uzak kalacağım biraz zaten ama orda da tamamlamayı ve başlayıp bitirmeyi istediğim pek çok procem var elbet, dönüşte inşallah çok güzel şeyler paylaşırım sizlerle...
    Telefona gelince, kendini öyle hissetme sakın, mesaj yerine ulaştı ama benim telefonum sapıttığı için o ara, senin yazdığın mesajın başlığı FİNANSBANK oluverdi, yani senin numaran yok oldu, bir türlü bulamadım... Bi daha çaldırsana beni :)
    Öperim çok....

    YanıtlayınSil
  12. Arada bir olur öyle Esen, bir ara gider ama sonra geri gelir hevesin :) ayrıca hiç hor gözle falan bakacak değiliz magnete, zor işlenir bir şey olduğu belli, deli işi :) ellerine sağlık.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dediğin gibi olsun Leylacım...
      Belli di mi üstelik sen de keçecisin çok daha iyi anlarsın ;)
      Öperim :)

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.