9 Şubat 2015 Pazartesi

İntikam Soğuk Yenen Bir Yemektir :)) Keçe Çanta, Barış Sembollü Etamin Pano vs...

לום לי קוראים ישראליים
דואר להצביע שוב?
Bi dur sevgili okur yaaa!!! Bi az kaçıl Allahaşkına :) İsrail'lilere sesleneyim önce :)))) Sen nasıl olsa burdasın, ceptesin ;) Dur bi bakayım niye gelmişler bloğa 2500 kişi birden geçen perşembe akşamüstü sularında, bi öğrenelim, bakalım ne aramışlar, aradıklarını bulmuşlar mı? Memnun kalmışlar mı, bir daha gelecekler mi ;) İbranice sordum, elbet gelecekler tekrar, yanlışlıkla geldiler geçen sefer muhtemelen ama bi kez geldiler ya, ne yapmşım ne etmişim diye yine gelecekler. İsrailli Okur yazdım dikkatini çektiyse (Nerden çekecek ayol, İbranice mi biliyorsun ;)))!!) yani Sevgili Okur yazmadım, yazmam, o kadar da sana ihanet etmem, edemem, sensin sevgili olan, biricik olan ;) Onlar bir ordu şaşkın İsrailli :) 
Şaşırdım ama vallahi, 2500 sayısını görünce istatistiklerde "Bismillah, Allahım sen koru!" dedim bi, sonra gördüm ki İsrail dolaylarından, daha da bi şaşırdım.. Her neyse, geldiler ve reytingimi arttırıp gittiler işte, biz yine başbaşayız bak :) Uğurlar olsun ne diyelim :) 

KEÇE ÇANTA (İntikam Soğuk Yenen Bir Yemektir :)
Sıkıştırmışlar hain kediyi "Birlikten Kuvvet Doğar, gıdıklayalım arkadaşlar!" diyerek anasından doğduğuna pişman etmişler, gülmekten bayılmış hain kedi :)) 
Ali Deniz tutturdu "Kum Saati" acayip şeylerle oynuyor çocuğum. Misal salata kurutucu, içine doldurmadık şey bırakmadı, çevirip duruyor... 
O  bardak altlıklarının 4 tanesi 6 tl Teddy'de, haberin olsun :) BİM'de de 10 adet silikon çubuğuyla birlikte silikon tabancası 10 tl, ondan da haberin olsun :) Şekerleri de yazayım bari Şekerci Cafer Erol, zencefilli alma ama, çok ısırıyor insanın dilini ;) Diğerleri nefis, en çok da fındıklısını seviyorum :) 
BARIŞ SEMBOLLÜ ETAMİN PANO
Kaynak: Pinterest
(Dün öğlen başladım, gece bitti :)
Üstelik araya  da bir sürü başka mutfak faaliyeti vs. girdi :) 


Bunlar da yapılış aşamaları..

Yaptığım diğer barış sembollü işler de böyle ;) Doydun mu dersen henüz doymadım ;) 

Facebook ve Instagram'da hangisi en güzel dedim, yani yakma çiçekliler mi, ev aplikeliler mi, hayvan aplikeliler mi, herkes değişik bir şey söyledi ama en çok kedili ve zürafalı sevildi ;) 
Nasıl pis, nasıl pasaklı ama nasıl da vahşi bir güzel :) Sence de bunun gözleri Hülya Avşar'a benzemiyor mu, daha çok Fatmagül'ün Suçu Ne'deki haline?? 

Kahve Bahane :) 

BALKABAKLI TATLI
Kabakları soyup, küçük küçük doğrayıp, 1 çorba kaşığı su ile  düdüklüye koyuyoruz. 800 gr kabağa 200 gr. toz şeker ekleyerek, bir de çubuk tarçın ve dört adet karanfille önce 5 dakika kısık ateşte, sonra yüksek ateşte, kaynamaya başlayınca yani buharı çıkmaya demek istedim, 12 dakika daha pişiriyoruz ve tarçını ve karanfilleri çıkarıyoruz (ki ben birini bulamadım :( Blendırdan geçiriyoruz, un haline getirdiğimiz Eti Burçakların üstüne döşüyoruz. Refikanın Mutfağı (tam tarif linkte!)  üstüne de krema demişti ama ben ceviz koydum sadece. Pazartesi ödevi için okula gönderdim, bilmem sever mi çocuklar...
Böyleyken böyle sevgili okur, kal sağlıcakla, mutlu haftalar..
שלום :))))))))

Not: Mercimekli çorbayı Ali Deniz beğenmedi, diyor ki "Kalbim bu çorbayı sevmedi!" Ay ben senin o küçücük kalbini napayım şimdi :)) inşallah hep kalbinle seversin güzel çocuğum...
Dipnot: Okul açıldı, ne saadet yarabbim, Nehir kuzusu da bir heyecanlı, bir mutluydu, heyecandan dün gece uyuyamadı güzel kızım, hepsine bol zihin açıklığı diliyorum, kendime de :) 

21 yorum:

  1. Ne de güzel açmış o orkide yerini sevmiş bellş ki, ama o yeri seven başkaları da mı var ne :))
    En sonunda yakma çiçek yapmayı denedim, sanırım biraz hissiyat kazanmak gerek, hiç beğenmedim yaptıklarımı eciş bücüş oldular, bir de oluşan o kokuyu sevemedim evin içinde değil de açık havada balkonda falan yapsam daha çok içime sinecek sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çiçek bakmayı beceremiyorum ilim ilmek :( Bu orkide de zavallım kendi kendine güzel çiçekler açıyor ama vallahi benim hiçbir katkım yok su vermekten başka...
      Niye öyle oldu ki acaba? Ben salonda yapıyorum, çocuklar varken üstelik, bir gram kokmuyor, mumdan olmasın? Görmek isterim, merak ettim çok, eminim o kadar da kötü değildir yahu, belki benimkilerden bile güzeldir de size öyle gelmiştir :)

      Sil
  2. Esenciğim hangisinden başlayayım bilemedim, giriş, gelişme, sonuç? Yıkılıyor yine bu yayın, İsrailli arkadaşlara buradan selam ( madem geldi mi 2500 kişi geliyorlar, arayı iyi tutmak lazım değil mi) Ne iyi olmuş o kuşlar sıkıştırmış kediyi, hep kediler mi kovalayacak kuşları. Etamin panoyu çok beğendim, çook, nefis... Nasıl da bitirivermişsin kısa zamanda, bravo :) çantalarını her türlü seviyorum ben, yakma çiçeklisi, kedilisi, evlisi, kuşlusu, menekşelisi, hepsine güzel kalbini yansıtıyorsun, ellerine sağlık..
    yalnız kabaklı tatlı tarifindeki kaynadıktan sonra 12 dk pişirme kısmına takıldım, yani 10 az, 15 çok olur diyorsun :)) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Yıkılsınnnnnnn, adları batsın o İsraillilerin bi geldiler bi daha ses yok! Sen yine de selamını eksik etme canım benim ama lütfen ibranice alalım :)))
      Kediden intikam alıyor kargalar, keşke hep böyle olsa di mi Esra, insanlar birbirlerine kızınca da böyel gıdıklasalar :)))
      Etamin bir günde bitti gitti, hata yaptım, söktüm üstelik, vakit harcadım boşuna ama yine de çabuk bitti ;)
      Sen de güzel kalbinle güzel güzel motive ediyorsun beni arkadaşım, sağol, varol :))
      öyle demiş Refika valla, ben onun yalancısıyım ama 10 az olmaz çünkü lapa gibi olmuştu 12 ile :) Gel 8 de anlaşalım :)))
      öperim çok

      Sil
  3. dünyaya açıldın Esenciğim daha ne olsun :))
    kum saatinin üç dakikalık olanından almıştım bende kızlara küçükken, süre tutsunlar hem eğlenceli olsun hem de güzel fırçalasınlar diye.
    işlerin hep güzel canım ayrılmıyor.
    kabaklı tatlıyı ben de çok severim. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi anlığına ama Özlemcim, geldi geçti dünyaya açılmam kısa zaman içinde :)))
      Ne iyi fikir bak, bizim bücüre de öye fırçalatmalı dişlerini :)
      Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Kediyi gıdıklayan kuşlar :))) Ayy çok güldürdün beni, nasıl bir hayal gücü var sen de, ne kadar eğlenceli bir dünyan var böyle :)))
    Tüm işlerin harika canım, ayırt etmek çok zor ;) Kalbi çorbayı sevmeyen Ali Deniz:))) Ah ben yerim onun laflarını :)
    Sana ve tüm çocuklara okulda başarılar :) Güzel bir dönem olsun, bol yıldızlı olsun :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya sana bişey diyim mi, bu bendeki yaratıcılık diycem şimdi sahiden yaratıcı olan insanlara ayıp olacak ama her ne ise işte, uydurukçuluk diyim peki, ve bu hayal gücü hep 40'tan sonra çıkan şeyler... Ne tuhaf di mi, halbuki gençlikte daha çok olur insanın bu tür şeylere enerjisi ama bende ters işlemiş, Ali Deniz milat gibi oldu bana aslında, ondan sonra sıra sıra bi nasıl derler, hani moda deyilme "aydınlanma" vs. işte öyle şeyler oldu, lisansı tamamlamak, yüksek lisansa başlamak, blog yazmak, keçe ve diğer işler hepsi 40'tan sonra... Bunların senin dediğinle çok alakası da yok gibi, fuzuli anlatıp duruyorum ama bunlar geçti içimden sen öyle yazınca şekerim :)
      Sağol canım, aminnn, hadi inşallah bakalım :)
      Sevgiler

      Sil
  5. ha ha ha :D nerden gelmiş bu kadar okur ?? ne okumuş ne bulmuşlar bulamayan öte gitsin bulan beri gelsin demi ama haşin haşin bakasım geldi kedicik misali sahi ne gözleri var ama maşallah..ben keçeyi en çok sende seviyom biliyor musun bide bende bimden bi tabanca almıştım nerelerde bilmiyorum şu an galiba silikonlayacak bişeyim yok :D :D kolaylıklar dilerim her işinde okulda evde heryerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsrail'den :(( Gelmediler ama bi daha :(( Evet aynen dediğin gibi oldu :)))
      Kedilerin gözleri hep bi deli bakıyo valla, yani benim yaptıklarımın öyle :))
      Ne güzel yazmışsın, onca güzel keçe yapan blog var ama sen bana yazmışsın, vallahi çok mutlu oldum :)
      Boşver o uyuz tabancayı, kullandım geçen akşam rezil etti beni, habire silikon akıtıyo :'(
      Aminn, çok teşekkürler hepimize kolay gelsin bu hayat gailesinde Benim Küçük Dünyam :)

      Sil
  6. Çantalar çok hoş görünüyor, etamini yenide sevdirdiniz bana çok hoş. Elinize sağlık. Çocuklarınıza da başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdicann çok teşekkürler :) Etamin çoook sevilesi zaten, aklımda ne çok desen var ama uzun zaman boynumu sabit tutunca felaket ağrıyor, o yüzden böyle küçük işler tam bana göre :) E yapsana sen de madem :)
      Çok teşekkürler, çocuklarıma, çocuklarımıza ve benim gibi okuyan annelere de di mi ama :))
      Sevgiler

      Sil
  7. Her zamanki gibi harika yaptığın ve yazdığın her şey
    Ben hala sana teşekkür yazısını yazamamış ama tatilden döndüğü için bunu keyifle yapacak olan, bi de sana komşu çıkmış olanım

    Sana koooooskocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl geçti tatil :)) Ne zor gelmiştir ayrılmak :(
      Ne teşekkürü arkadaşım :) Boşver, yaz ama sen yine de, dur bakaıym bu arada yazmış mısın?
      Benden de sana kucak dolusu sevgiler güzel komşum :)

      Sil
  8. Her yazdığın her yaptığın o kadar keyifliki insanın okudukça okuyası baktıkça bakası geliyor İsraillilerde bu sebebten gelmiş olabilirler Esencim :) Çanta ve etaminde çok güzel görünüyor ellerine sağlık Nehiri ve Ali Denizi ve tabiki seni çok öpüyorum sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog beni coşturuyor Meltem, senin fotoğraflarını benim de kelamlarımı :)))
      Sağol canım benim ;) İsrailliler ne sebepten geldiler bilemedim ve hiç bilemeyeceğim de :)) Geldikleri gibi de gittiler zaten, daha da ses yok Meltemcim :))
      Ben de çok öperim seni ve kuzularını :)

      Sil
  9. Komik kadınsın vesselam yine gülerek eğlenerk okudum Sevgili Yazar ;)
    Kuşlu çantaya bayıldım yahu kediyi nasıl da sıkıştırmışlar öyle. Ellerine aklına sağlık :)) Tatlı yıkılıyo bir dilim de ben istiyorum :)) Çok öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bence de komik bir kadınım, çok doğru bir tespit canım :) Sağol...
      Ne iyi etmişler di mi, birlikten güç doğar diyerek kargalar üşüşmüş kediye :)
      Tatlı yıkılıyo diyosun ama kokusu iki gün gitmedi mutfaktan, mübarek ne kötü kokuyo şu balkabağı ;:(
      Ben de sevgili Juliette cim :))

      Sil
  10. Bu Israillilere ne oluyor yaw? Tatlı diline mi muhteşem ürünlerine mi bu akın diyeceğim ama anlarlar mı dilimizden sanatimizdan bilemedim. Ben en çok evli olan çantaları seviyorum nokta net. Ali Deniz'in o minik kalbini seveyim ayrıca. Bu arada iş anlamında İsrail li bir firma ile flört ediyorum hadi hayırlısı. Ingilizce mülakatı geçersem olabilir sanki. Dua et sen emi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevabımda çok geciktim ama dualarım da gecikmedim şekerim , dedim ki hep "hadi inşallah, hayırlısıyla!" Ah be kuzum keşke o akın akın geldikleri hafta bilseydim bu flört durumunu da, o zaman rica etseydim İstaillilerden, o firmadan birileri de illa vardır aralarında, hepi topu ne ki nüfusları ;)
      evli çantalar ayrı neşeli de mi?
      Öperim pek çok Ülkerim

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.