26 Ağustos 2013 Pazartesi

FOTOĞRAF TÜYOSU, BİR GÜZEL HAYAL VE YİNE KEÇE NAZARLIK EŞLİĞİNDE ;)

Fotoğrafını çekip atıyoruz beynimizin fotoğraf deposuna, yok eskilerin yanına değil, yeni bir klasör oluşturup "Anlık Fotoğraflar" deposuna. Lazım olduğunda ordan çekip alıyoruz ve görüntüyü gözümüzün önüne bir kez getirdik mi, sonrasında fotoğrafı çöpe gönderiyoruz ki yer işgal etmesin. Ne zaman mı lazım oluyor? Misal ocağın altını söndürürkenki anda, parmaklarımız ocağın düğmesini çevirirken, tam o anda çekiveriyoruz. Ya da misal evden çıktık da, anahtarla kapıyı kilitleyip, çekiverdik kapıdan anahtarı, tam çekme anının fotoğrafını  çekiyoruz, ya da ütünün fişini çekme anını, veee sonra gün içinde "Tüh yaa, kapamış mıydım ocağın altını acaba" dediğimiz anda hooop o fotoğraf gözümüzün önünde :)) Ben bir müddettir bu yöntemi kullanıyorum, sen nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama sevgili okur, sen de muzdaripsen bu "Acaba?"lardan bi dene bence ;)
Diyeceksin ki iki gün üstüste post mu olur? Çok haklısın olmaz ama bunu sana söylemek zorundaydım, çünkü belki de bugün işine yarayacak bu fotoğraf işi ;) Yalan tabii :))) bunun için değil, belki sıkıldın, belki daral geldi bu nazarlık işinden sana ama ben çok zevk alıyorum n'apiyim :( Önce göstermeyeyim bu sefer dedim ama bi baksana yahu sevgili okur, bunlardan seni mahrum etsem çok üzülmez miydin? Üstelik bak ışık oyunları da var, hem sanki fotoğraf olarak daha bi iyi miyim neyim bu sefer, kompozisyon falan, hı?? ;)) Haklısın, fenayım ben, çoook hem de ;) İdare et azcık ;)
Kendimi bir nazarlıkçı dükkanında hayal ediyorum, evet evet, sadece nazarlıkçı, böyle renk renk nazarlıklar, boncukları envai çeşit, kırpık keçelerin renklerinin bin tonu :) Küçüklü büyüklü, yuvarlak, üçgen, kare, çengelli iğneli milyon tane değişik şekilli nazarlık, öyle ki görenin gözleri kamaşıyor ;)  Ben büyük patronum :) Dükkana ara ara ama çok ender ara ara uğruyorum, Çünkü ben ticareti sevmiyorum. Benim yerime yetenekli bir yardımcım var ama satış temsilcisi değil moda deyimle, bana fikir veren, ufkumu genişleten, ruhu zengin bir yardımcı ;) Elbette mutlaka ki kadın! Dükkanda işler öyle büyümüş öyle büyümüş ki, -atıyorum- Yalova'nın kadın nüfusunun dörtte biri evlerinden çalışarak bize yardım ediyor. Ama öyle böyle kadınlar değil, yaratıcı, benim zevkime katkı sağlayan, ince işli, ince ruhlu güzel ev  kadınları... Tasarlıyoruz, yapıyoruz, satıyoruz imece usulü, kâh dükkandan kâh internetten, bi zengin oluyor ki kadınlar, bi koca eline bakmaz, müdana etmez duruma geliyorlar ki sormayın :))
NAZARLIKÇI olmak istiyorum bugünlerde, böyle böyle hayaller kuruyorum ama kim iddia edebilir, bunun sadece hayal olarak kalacağını? Gün ola harman ola sevgili okur ;) 

Bir fincan Türk kahvesi olsun bu nazarlığın hediyesi de :)


Biri Elif'e biri Ebru'ya hediye bunlar, çok tatlı, güzel gülüşlü iki avukat kardeşe ;)
Laf aramızda çok kıskanıyorum bu nazarlıkların sahiplerini sevgili okur :) Sadece ben değil üstelik Nehir de çok kıskanıyor, her yaptığıma "Bu benim olsun" diyor, "Olmaz, bu falancaya hediye" deyince de "Bana da yap aynısını ama" diye de tembihliyor :) 

Renk uyumlarını öğreniyorum bu nazarlıklar sayesinde, bazen de uyumsuz dediğimiz renklerin bile nasıl da birlikte ahenk içinde dans ettiklerini... 

İki resim arasındaki farkı bulunuz :) Evet, bir kase dolusu mürdüm eriği :) Onun sayesindedir yukarıdaki güzellikler, o getirdi ilhamımı :) Nasıl seviyorum bu erikleri, arka arkaya 10 tane yemeden kesmiyor :) Yani sevgili okur, yaratıcılık lazım diyorsan, derhal mürdüm eriklerine başvur!

İYİ HAFTALAR DİLEYEYİM SİZE ÖYLEYSE, MUSMUTLU HAFTALAR OLSUN ;)

Meraklısına Not: Çekiliş için yaptığım kalpli panonun son üç kalbindeyim :)) Müjdeler olsun, çok az kaldı ;)

BONUSSS (İçime işleyen bir şarkı :(

8 yorum:

  1. ay ne güzel olur, ben nazarlıkçı fikrine bayıldım, Yalovanın kadınları ile başlayan sonra tüm Türkiye'ye yayılan girişimci ve çalışkan kadınlar!
    Nazarlıklarınıza bayılıyorum sizin, bir de türk kahvesi, etamin kuşlar, mürdüm eriği de süper :)
    Bonusumuz da ne güzel, siz her gün yazın her gün bonusumuz olsun! Ve son olarak iyi ki Sezen Aksu var :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. :)) İnşallah diyelim Hilalcim, inşallah bir gün gerçek olur hayallerim ;)
      Nazarlıklara ben de bayılıyorum yeminle ;) Hiç bıkmayacakmışım gibi hissediyorum :)
      Bence de yaşasın Sezen Aksu, mümkünse bin yıl :))
      teşekkürler güzel yorumun için, öperim ;)

      Sil
  2. Bizde de mürdüm eriği var kayınvalidem getirdi ama ben yiyip yiyip pc başında örnek bakıyorum kendime :) pek icraat yok bende, yine çok güzeller ellerine sağlık :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. E mürdüm eriği varsa icraat niye yok ki acaba, az mı yiyorsun, üstelik bak seninkiler organiktir de şimdi ;)
      Tez vakitte icraata geçmen dileğiyle (Üstelik malzeme stoğun da sıkı ;)
      Teşekkürler, sevgiler

      Sil
  3. Ne renkli bi post olmuş bu Esencim, ellerin kolların dert görmesin:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Beni benden alan da bu renkler Baharcım, boncuklar, keçeler, ama illa ki çingene ruhuma uygun renkler :))
      Sağol ;) Ama çoook...

      Sil
  4. Nazarlıklar çok güzel olmuş,renkleri süper,ucundaki rengarenk boncuklar ise çok ayrı bir hava katmış..Ellerine sağlık:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi keçe ustalarından bunları duymak şahane Bağnu Hanım :))
      Sağolun, şevk veriyor yorumlarınız ;)
      Sevgiler

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.