8 Mayıs 2012 Salı

PİJAMA PARTİSİİİİİİİ

Geleneksel 2. Pijama Partimiz, "Yeniçeri Malikanesi"nde Tuanna'nın annesi Aylin'in şahane evsahipliğinde geçen cuma gerçekleşti...
Geleneksel dediğime bakmayın, bunca çocuk ve anneyle gelenek her an bozulabilir :)))
Zira bu kadar kız çocuk bir aradayken kız kaprisi de bol oluyo;
"Ühüüüüü, Tuanna benimle oynamıyooo"

"Gitmiycem onların yanına küstüm ben"
"Tuanna bana pijamalarını vermiyooo yaaaa"
"Anne yaaa, benim yerimi kapmış işte, ben oturacaktım orda, ühüüüüüüüü"
"Sen niye masanın uzak tarafında oturdun anneee, yanına gelemiyorum, ühüüüüü" benzeri cümleleri bin kez duymayı insanın bünyesi pek kaldırmıyor :)))
Her anne gelirken yaptığı bir güzelim yiyeceği getirince, masamız epey zengin oldu tabii :)) Yedik, içtik, keyif aldık çoook...
Bizim sınıfın hem çocukları hem de bizler yani anneleri arasında çok güzel bir uyum olduğundan, her buluşmamız  ayrı keyifli, umarım hep de öyle sürer...

Geceyi, fotoğraflarla anlatayım mı:



Dubleks evin merdivenleri Ali Deniz için bulunmaz nimetti, hiç aralıksız çıktı ve indi, aslında cümleyi şöyle düzeltmem gerek çıktık ve indik! "Allahım kurtar beni bu işkenceden" feryadımı kocam sonunda duydu ve geldi aldı kuzuyu da huzura erdim birazcık :)




Kızlar böyle mutlu mesutlardı, arada bir böcek Eren vardı ama o da çok kalmadı zaten, annesini getiren babası Eren'i eve götürdü ve böylelikle evde erkek sinek dahi kalmadı...

Bayıldı Ali Deniz Tuanna ablasının bu tacına...


Tuanna'nın Funda teyzesi tarafından profesyonel makyaj yapıldı kızlara, danslı gösteriyle arz-ı endam etti kızlar :)

N'olmuş bu kızlara böyle, bunca güzelliğe bunca şapşirozluk :) Makyaj mı çarptı neee?

Madem makjaylandık, bir de poz verelim diyen Nehir

Makyajlar temizlenmeden yatılmaz, kırışırsınız...

Anneler

ve kuzularıııı :)
Veee final, uykuya hazır kuzular...

TEŞEKKÜRLER AYLİN TEYZEEEEEEEEEE

2 yorum:

  1. Süper süper olmuş... Okurken her saniyesin tekrar yaşadım özellikle anneeee sen niye o kadar uzağa oturdun kısmı çok tanıdık geldi :)

    YanıtlayınSil
  2. :) Sağol canım
    Evet valla, cümlelerin hepsinin sahibi bende saklı, anneler okudukça kendi çocuklarını bilirler eminim :))
    Güzeldi vesselam...

    YanıtlayınSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.